Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Jaké výhody nabízí cashback Tipli? – rozhovor s Michalem Hardynem

S cashbackem Tipli.cz dokážete v průměru za 1 rok získat až 2180 Kč. Jak funguje, jaké výhody nabízí svým uživatelům a proč se vyplatí nakupovat právě na něm, jsme se zeptali CEO Tipli Michala Hardyna.

 

CEO Tipli.sk Michal Hardyn

CEO Tipli.cz Michal Hardyn

1. Michale, 1467 slovenských a českých e-shopů, 25 % z ceny nákupu zpátky, více než 383 000 uživatelů a více než 60 milionů Kč na připsaných odměnách. To všechno jste stihli od října 2016, kdy Tipli.cz vzniklo?

Máte dobré informace. Takhle jako shrnutí to vypadá zajímavě. Za prvních 15 měsíců se nám dařilo zajímavě růst na Slovensku a také v Česku a Polsku, kde rovněž působíme. Hodně pracujeme se zpětnou vazbou od zákazníků a upravujeme produkt, aby zákazníci byli spokojení. To je jeden z úspěchů projektu Tipli.sk. Další naší výhodou je 10 let zkušeností s online projekty. To hodně pomáhá v pochopení zákazníků a nastavení marketingu, aby projekt byl vidět a bylo o něm slyšet.

 

2. Michale, jedním z hlavních rozdílů ve srovnání s dalšími cashback portály je váš blog. Má přímý vliv na počet konverzí z konkrétních e-shopů?

To je dobrý postřeh. Je pravda, že hodně zdrojů investujeme do přípravy obsahu, různých tipů a doporučení k nákupu a článků s inspirací pro zákazníky. Zajímavé články z blogu navíc dále propagujeme na sociálních sítích a v mailingu na zákazníky. Kromě toho, jaké produkty doporučujeme a jsou mezi zákazníky oblíbené, tak hlavní vliv na konverzi při nákupu u obchodů mají aktuální cenové nabídky a akce. To je také jeden z našich cílů, hlídat pro naše zákazníky akční nabídky a slevy.

 

zákaznické hodnocení na tipli

hodnocení od zákazníků Tipli.cz pravidelně přibývají

3. Spokojení zákazníci jsou evidentně vaší prioritou. Svědčí o tom i 414 uživatelských referencí na FB. S některými z nich pracujete i přímo na svém webu. Které prodejní argumenty nejčastěji přesvědčí vaše uživatele k nákupu právě přes váš cashback?

Častý dotaz nových zákazníků se týká fungování cashbacku. Mají obavy z chyby při zaregistrování cashbacku a také se chtějí ujistit, že nám mohou důvěřovat. K vyšší důvěře zákazníků v cashback pomáhají recenze jiných zákazníků. Pro používání cashbacku moc argumentů nepotřebujeme, kdo nakupuje na internetu, měl by používat cashback. Proč nezískávat peníze z ceny nákupů? 🙂

 

4. O tom, že cashback je výborným prodejním kanálem i pro začínající e-shopy, není pochyb. Jak je to s počtem objednávek o největších prodejních sezonách – Vánoce, Valentýn, Black Friday…?

Jak už jsem zmínil, nejvyšší prodeje jsou v období různých akcí. V období Vánoc nebo svátků jako Valentýn a Black Friday je TOP sezóna a prodeje jsou na maximu. Tyto dny mají až 20x vyšší prodeje než je dlouhodobý průměr.

 

5. Působíte na Slovensku, v Čechách a v Polsku. Jak se Vám v jednotlivých zemích daří? Chystáte případně nějaké novinky? Expanzi do dalších států?

Rosteme na všech trzích, na kterých působíme. Na Slovensku máme nejlepší výsledky, jsme jasnou jedničkou na cashback trhu a to nám usnadňuje jednání s partnery o dalších zajímavých cashback akcích. V Česku se zatím trochu přetahujeme o pozici jedničky. Letos se podle všech odhadů podobně jako na Slovensku staneme jasnou jedničkou. V Polsku je konkurence nejsilnější, nicméně v řadě směrů máme výsledky lepší než v ČR a SR, tak v Polsku vidíme velký prostor k růstu. Expanzi v letošním roce plánujeme do Rumunska, na tom v tuto chvíli již pracujeme.

 

Cashback vám pomůže získat nové zákazníky vašeho e-shopu. Registrace internetového obchodu do cashback portálu je navíc další hodnotný zpětný odkaz a možnost propagace vašich produktů úplně zdarma.

Pokud i vy plánujete zapojit svůj e-shop do cashback portálu Tipli.cz, stačí se registrovat v Affiliate sieti (CJ.com, ehub.cz, dognet.sk, Affilbox.cz) a následně kontaktovat support Tipli, kteří váš e-shop napojí.

 

K tomuto tématu by vás mohlo zajímat:

Nejlepší cashback portály

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@biznisweb.sk :)