Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Změna firemní identity ByznysWebu a inovace v e-shop systému

proč se vyplatí vytvořit e-shop u ByznysWeb.czJiž nějaký ten čas se pyšníme novou identitou ByznysWeb.cz, kterou nám připravili šikovní designéři pod taktovkou Jakuba Ptačina ze Studio Echt, a taky perfektními fotkami nebo videem, za které vděčíme týmu kolem Jozefa Páleníka z Mediatechna.com.

Jelikož obě firmy doporučujeme v sekci Experti na našem webu, možná se vám bude hodit reference z první ruky. 🙂


Bosá, ale výkonná kobyla

Za ta léta, co vyvíjíme náš CMS pro tvorbu e-shopu a webové stránky, jsme se zřejmě až příliš koncentrovali na spoustu funkcí, které šetří nejen vaše finance, ale především čas a celkově pomáhají zefektivnit vaše podnikání na internetu.

 

Díky tomu máte dnes na výběr např. spoustu přímých napojení na dodavatele nebo platebních možností pro svůj e-shop.

Na škodu to rozhodně nebylo, jinak bychom si od našich klientů nevysloužili takovýto skvělý feedback:

co si o e-shopu od ByznysWebu myslí Martin Kupec z oxalisdessous.cz

Děkujeme, Martine z oxalisdessous.cz 🙂

 

Více referencí o tom, proč si naši klienti vytvořili svůj e-shop nebo webovou stránku právě v ByznysWebu, najdete v sekci Reference.

Jak roky plynuly, podnětů na inovace přibývalo. Nejen v rámci komunikace se supportem, ale i osobně na různých eventech nebo na naší konferenci esko2017. Sami jsme si uvědomovali, že trendy pokročily a náš web už není tak fresh, jak bychom chtěli.

Podívejte se sami – jak se měnil webdesign ByznysWebu:

design ByznysWebu v roce 2009

V roce 2009 jsme nabízeli 3 verze e-shopového řešení a testovat jste mohli 15 dní.

design ByznysWebu v roce 2013

A pro srovnání, design ByznysWebu z roku 2013.

A tak jsme oslovili celkem pět velkých webdesignérských firem a jednu menší místní. Cílem redesignu bylo nejen renovovat ByznysWeb a zlepšit jeho UX, ale taky celkový dojem. Chtěli jsme, aby nový web odrážel to, jací jsme, jak nás vidí naši klienti, a v neposlední řadě, aby samozřejmě lépe plnil stanovené cíle.

Od prvních briefů přes upřesňující meetingy nebo telefonáty jsme se postupně dopracovali k opravdu špičkovým a detailním nabídkám, ze kterých byla jedna jediná jiná. Taková, že vás chytí za srdce hned od začátku. 🙂 Inovativní, s přidanou hodnotou, přičemž výstup z ní byste případně mohli využít i jako zadání pro tvorbu webdesignu u jiné firmy.

Začali jsme #kickoff prezentací

Výhodou #kickoffu je, že vám pomůže zamést si před vlastním prahem. Kromě shrnutí aktuálních problémů, které vy možná nevidíte, resp. momentálně nepovažujete za markantní, obsahuje i přehled řešení vaší konkurence, světové trendy a jako třešničku na dortu konkrétní návrhy, ze kterých vám spadne čelist. My jsme si ji zvedali ještě dlouho potom, co „kluci z Echtu“ odešli.

Pro detailnější představu přikládám tento výstižný obrázek, který otevře oči každému:

zjednocení firemní identity v ByznysWebu

Firemní identita konečně dostala svou tvář

Pokud rozjíždíte podnikání na internetu, resp. jste si teprve jen vytvořili vlastní e-shop nebo webovou stránku, určitě již máte jasno i v tom, jak bude celý váš byznys vypadat, resp. působit na lidi, jak s nimi budete komunikovat…

Když jsme s ByznysWebem začínali, rozhodli jsme se jít tou lidskou, empatickou cestou. Proto například po přidání nových funkcí nebo modulů nezvedáme ceny a ani nevymáháme pohledávky. 🙂

Nastavili jsme si firemní hodnoty, vytvořili si logo, navrhli web, ale jaksi jsme přitom zapomněli na designovou firemní identitu. V roce 2003 jsme ale byli prvním slovenským a od roku 2007 i českým e-shopovým řešením na pronájem, proto jsme si takový přešlap mohli dovolit. Dnes je trh přesycený, nedělejte proto stejnou chybu.

 

Blíž ke klientům

Do designu jsme chtěli zakomponovat své reálné klienty, proto jsme se kromě firemního focení rozhodli zrealizovat i profi focení přímo u našich e-shopařů. Jsem opravdu ráda, že s námi do toho šli, protože to byl velmi příjemně a inspirativně strávený čas. Děkujeme liliana.sk, oleamo.sk, miniplanet.eu a autobiznis.sk :).

O to víc hřeje u srdíčka, když vidíme, že fotky od Jozefa Páleníka se skvěle vyjímají nejen na našem webu, ale například i na Forbes 💙:

oleamo.sk vo Forbes

Michal Kucharovič a Barbora Hozlárová z oleamo.sk ve Forbes

A co s kluky ze Studio Echt plánujeme dál?

Nyní bychom se rádi odvděčili našim klientům, bez kterých bychom nebyli tam, kde jsme. 🙂

Proto finišujeme návrhy nových webdesignových šablon, jejichž součástí budou i nové prvky, které postupně přidáváme v rámci aktualizací.

Tak co říkáte, povedl se nám redesign, nová firemní identita a nedávno přidané nové funkce?

Vyzkoušejte si, zda jsme opravdu takoví, jak o nás tvrdí naši klienti:

vytvoření e-shopu na 30 dní zdarma přes ByznysWeb.cz

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@irisoft.sk :)

Diskuse k článku