5 linkbuilding tipů pro eshop a web stránky
Linkbuilding představuje část pff page SEO, v rámci kt. budujete a kontrolujete zpětné odkazy a anchor texty na Vaše www stránky nebo e-shop.
Linkbuilding můžeme rozdělit na aktivní a pasivní.
Pod souhrnný název aktivní linkbuilding patří např.:
- registrace do katalogových vyhledávačů,
- tiskové zprávy, PR články, publikování obsahu na partnerských web stránkách,
- hypertextové odkazy z článků,
- soutěže…
Jako pasivní linkbuilding označujeme např.:
- přirozené získávání zpětných odkazů,
- RSS kanály,
- srovnávače zboží,
- recenze, události, akce,
- affiliate marketing,
- vytváření atraktivního obsahu alias linkbaiting,
- tvorba micro sites, publikování na blogu …
5 linkbuilding tipů pro své web stránky nebo e-shopy
- Využívejte svůj blog nebo blogery – není nic jednoduchší než získat zpětné odkazy z vlastního blogu. Pokud blog neprovozujete, oslovte externí blogery a požádejte je např. o recenzi produktů.
- Využijte videa – vlastní, prezentující firmu nebo produktové manuály.
- Diskutujte s fanoušky/followery na sociální síti.
- Zveřejněte své prezentace na Slideshare nebo Prezi.com.
- Zřiďte si RSS feed – např. na svůj blog nebo články na webu.
Pro více informací o linkbuildingu klikněte zde.