Newsletter – Omezení okruhu odběratelů na Facebooku
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
Stali jste se fanouškem různých firemních stránek na Facebooku, ale máte pocit, že nevidíte jejich příspěvky?
Zřejmě nepatříte mezi “vyvolených” 15% uživatelů, kteří novinky v newsfeedu vidí.
Doporučujeme překontrolovat vaše nastavení. Pokud chcete dostávat opravdu všechny novinky od ByznysWeb.cz, klikněte na button To se mi líbí, dále v Nastaveních vyberte Všechny aktualizace.
Facebook stále více omezuje okruh odběratelů, kterým zobrazuje příspěvky firemních stránek.
Motivací pro tento krok jsou samozřejmě finanční zisky. Facebook se snaží donutit majitele firemních stránek do placené inzerce.
Momentálně máte při vytváření příspěvku na vašich firemních stránkách možnost zdarma Zvýraznit příspěvek – příspěvek se roztáhne na celou šířku timeline:
Nekteří odborníci tvrdí, že Facebook reklamu zobrazuje zejména přátelům a ne přímo fanouškům stránky.
Pokud propagujete vaše příspěvky, nezapomeňte zvolit vhodné cílové publikum:
Proto doporučujeme spíš inzerovat přes klasickou správu reklam s cílením na vaši firemní stránku a přes Facebook Power Editor zacílit na news feed.
Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.
Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.