Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Internetový marketing vs. Vánoce

vianoce, veselé vianoce, darčeky na vianoce, tip na vianoce

Okurková sezona skončila a na dveře nám klopou Vánoce. Proto je nejvhodnější termín zvýšit prodej na svých web stránkách.

Je nejvyšší čas nakoupit dárky. Kde? No předse na internetu!

I Vy si lámete hlavu nad tím jak zvýšit obrat a návštěvnost před svátky?

Máme pár tipů jak rychle na to!

Internetový marketing

Podle Wikipedie je internetový marketing skupina více činností, praktik a postupů, které se snaží naplnit cíle získávat nové návštěvníky, udržet je a jejich návštěvu proměnit na obchod. Zaujala mne definice: skupina více činností… Přesně o tom je online marketing. Aby jste byli se svým e-shopem nebo web stránkou úspěšní, musíte se věnovat více činnostem současně. Pojďme si spolu ukázat jak vytěžit maximum ze svých web stránek.

SEO update

Pojem SEO – optimalizace pro vyhledávače – zná každý z nás. Spolu jsme se několikrát učili jak správně dělat SEO. Ale, opakování je matka moudrosti, proto si shrneme nejdůležitější body při optimalizaci:

  1. Vyplňujte vlastnosti stránek (title, description).
  2. Volte správná klíčová slova.
  3. Pište atraktivní texty.
  4. Vyplňte popisky kategorií.
  5. Registrujte se do srovnávačů zboží (heureka.cz, boziceny.cz, zbozi.cz…).

Klienti ByznysWebu mají možnost v našem redakčním systému Flox využít funkci rozcestník, pomocí kterého umístíte na stránku odkazy na další podstránky. Rozcestník je velice nápomocná funkce při optimalizaci pro vyhledávače Vaší web stránky, podívejte se na ukázky využití rozcestníku na web stránkách našich klientů.

vianoce, darčeky na vianoce, darček na vianoce, veselé vianoce

Na obrázku můžete vidět vyplněné texty v kategorii, plus text zahuštěný důležitými klíčovými slovy. Uvedený rozcestník směruje na podkategorie eshopu.

Samozřejmě optimalizace pro vyhledávače není jen o těchto pár krocích. Uvádím jen nejdůležitější kroky, díky kterým můžete zachránit vánoční prodej :-). Do pozornosti bych dala i další důležité kroky, o kterých jsme Vás informovali. Například jak prostřednictvím SEO porazit konkurenci, Seo principy, tipy jak psát Title nebo jako získat zpětné odkazy, které jsou po kvalitním obsahu webu, obzvlášť důležité pro správný chod web stránky.

Texty na webu

Předpokladám, že se s nadcházejícím vánočním shonem nechystáte měnit texty na svých web stránkách. Pokud se ale chystáte poskytovat slevy, dárkové kupony případně vyhlásit soutěž, dejte si záležet na textech. Minulý týden jsme Vám představili nový způsob vyhledávání na Googlu a rovněž i nové zobrazování výsledků na Googlu.

Google nyní zobrazuje výsledky na slova, která v sobě ukrývají více významů. Proto je na místě začít tvořit kvalitní a bohatý obsah přínosný pro potenciální zákazníky. Tedy, zapomeňte na věty typu: “Vítejte na naší web stránce!”  Nyní je ten správný moment jak spojit vánoční akce s kvalitním obsahem, který Vám může několikanásobně zvýšit návštěvnost. Podotýkám: relevantní návštěvnost = zvýšení konverzí.

Boj s časem

Máte plnou hlavu toho, čím obdařit Vaše blízké? Nebo plné ruce pečení vánočního cukroví? Nemáte čas vyplnit seo popisky, registrovat se do srovnávačů zboží, vymýšlet atraktivní texty nebo vánoční akce? Nezoufejte! Máme pro Vás ještě jeden tip jak zvýšit online prodej:

PPC reklama

Ušetřete si čas a investujte do nejefektivnější reklamy na Googlu. Zvyšte obrat a návštěvnost  Vašeho webu, získejte nové zákazníky a fanoušky. Buďte první v Googlu ještě dnes! To je obrovská výhoda PPC reklamy, Váš web může být na prvních místech v průběhu pár hodin 🙂

Google Adwords nabízí nespočetné množství nastavení:

  • reklamních formátů
  • cílení (téma, zájmy, umístění, demografické, klíčová slova…)
  • remarketingu
  • bannerovou reklamu
  • video reklamu
  • reklama ve vyhledávaní nebo kontextové síti
  • časování reklamy
  • dynamické reklamy
  • mobilní aplikace
  • produktové informace a různé jiné
vianoce, darčeky na vianoce, internetový marketing

Ukázka bannerové reklamy prostřednictvím Google Adwords. Internetový marketing.

Máte již spuštěnou reklamu, ale nedosahuje požadované výsledky? Nevadí. Pokud neovládáte reklamní vědu, nabízíme Vám okamžitou pomoc od ByznysWebu 🙂

Nezapomínejte na to, že až 90% populace používá na vyhledávání vyhledávač Google. S našimi návody budete na Googlu mezi prvními!

 

vytvořit www stránku, vytvořit e-shop

tvorba www stránky

avatar
Autor: Petronela Jesenáková Ing. Petronela Jesenáková - PPC a SEO specialista, držitelka certifikátu Google AdWords Qualified individual - Reporting and Analysis. Je nejmladší z týmu "ByznysWebáků" a ráda poradí i Vám, jak vytvořit úspěšný web. Spravuje reklamní kampaně klientů v Googlu, Seznamu i na Facebooku.