Jaké změny přináší Explore Feed
Věděli jste, že Facebook má momentálně 2,06 miliardy uživatelů na celém světě a že se zvýšil počet těch, kteří jej využívají denně, až o 16 %? (zdroj)
Možná i to je důvod, proč Facebook připravil nový Explore Feed (tzv. Průzkumníka), který se testuje i na uživatelích ze Slovenska.
Proto pokud své produkty nabízíte i slovenským zákazníkům a máte pocit, že organická návštěvnost z Facebooku vám klesla, přečtěte si názory slovenských marketérů, ve kterých najdete i tipy, jak ztrátu vykompenzovat.
Jak změnu Explore Feedu vidí odborníci?
1. PizzaSEO
V souvislosti s Průzkumníkem je čas rozvíjet i další reklamní kanály nebo jednoduše své klienty vyzvat, aby váš obsah sdíleli. Přečtěte si, jaké další možnosti máte.
2. Kremsa
Co znamená změna Explore Feedu pro všechny zainteresované strany a jaká je budoucnost firem na inovovaném Facebooku? Dočtete se v polemice agentury Kremsa.
3. Digiline
3 případové studie klientů jasně dokazují, že ačkoliv zobrazení reklam a zásah klesá, cena za 1000 zobrazení stále roste. Jak ztráty vykompenzovat, se dozvíte na závěr článku.
4. Dognet
Videorozhovor Štefana Polgáriho s novinářem Filipem Stuhárikem nejen o konci Facebooku, jak jsme jej znali doposud, je k dispozici i v audio verzi.
Nikdo přesně neví, jak dlouho tady s námi bude Explore Feed, jedno je ale jisté:
- minimálně nás přinutí hledat nové možnosti, jak pokles organického dosahu z Facebooku nahradit
- a motivuje nás k tvorbě kreativnějšího obsahu.
Co si o něm myslíte vy?