Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Autobiznis – Migrace na FLOX 3 nabízí nové možnosti

bratři Horníkovi z Autobiznis.sk

Bratři Marián a Milan Horníkovi z Autobiznis.sk

Bratři Horníkovi z eshopu Autobiznis.sk dospěli ve svém podnikání do stadia, kdy potřebovali změnu. A to nejen ve webdesignu, ale především v zefektivnění své práce. Je nám velkou ctí, že ByznysWebu zůstali věrní i po 10 letech a využili možnost bezplatné migrace na FLOX 3.

Přečtěte si, jak jim inovace pomohla v růstu e-shopu.

 

Historie Autobiznis.sk

Rodinné podnikání s náhradními díly na osobní auta nastartoval otec. Lokální prodejna Auto-Moto-Sport v Trenčíně nabrala nový rozměr, když po ukončení studia přidali ruku k dílu i tři synové a vytvořili svůj první e-shop s autodoplňky. Ze zábavy se časem stal reálný byznys, ve kterém má svou úlohu každý člen rodiny.

 

Marián Horník, Autobiznis.sk

Marián Horník pečuje zejména o chod firmy AUTOBIZNIS.SK s.r.o.

1. Mariáne, Autobiznis.sk je eshop s autodoplňky, tuningovými doplňky a náhradními autodíly. Ale máte i další projekty, jaké?

Autobiznis.sk prodával nejdřív tuning doplňky jako různá led světla, potahy, antény, rádia a podobně. Později jsme přidali plechové disky, hliníkové disky Postupem času nám vykrystalizovaly produkty, které jsme si dokázali zabezpečit přímo od výrobců a byla po nich poptávka. Tak vznikl i web gumove-rohoze.sk.

Na daném webu jsou hlavně praktické doplňky do auta jako rohože, vaničky do kufru, atd.

Dalším webem je deflektory-heko.sk. Deflektorů je cca 1500 typů, tak jsme usoudili, že by se na to hodil i samostatný web.

 

2. Na fungování vašeho byznysu se podílejí oba rodiče a bratři Milan a Emil, dohromady pět párů šikovných rukou a nesmíme zapomenout na sympatickou psí pomocnici Ashley. 🙂 Kdo má ve firmě jakou úlohu?

pani Horníková, Autobiznis.sk

Maminka, paní Horníková, má v Autobiznisu na starosti fakturaci v účetním programu POHODA a přípravu štítků pro dopravce

Úlohy jsou různé, ale v podstatě každý dokážeme zastoupit toho druhého.

Tedy kromě účetnictví. To má pod palcem máma s naší dlouholetou účetní Ivetou, kterou už bereme jako součást rodiny.

Máma chystá faktury a hned generuje i štítky na balíky.

Má pod palcem „papíry“ celkově.

Jsme velmi rádi, že tu s námi pracuje, protože nás zároveň také srovná do latě, když je potřeba. 🙂 Nedělá jí problém učit se nové věci, jsme na ni opravdu pyšní.

 

Milan Horník, Autobiznis.sk

Milan Horník, iniciátor inovací ve firmě. Kromě komunikace se zákazníky odkomunikoval s grafikem i kóderem nový webdesign Autobiznis.sk

Milan měl na starosti přechod z FLOX 1 na FLOX 3. V ecommerce je doma, sleduje trendy a pořád se vzdělává.

Proto i odkomunikoval celý nový web Autobiznisuod grafiky až po funkčnost a použitelnost.

Jinak hlavně odepisuje na e-maily a obsluhuje zákazníky, kteří si chodí osobně vyzvednout zboží.

 

Emil Horník. Autobiznis.sk

Emil Horník pripravuje objednávky na expedíciu, komunikuje s dodávateľmi a dopravcami.

Emil řeší objednávky a objednává zboží.

A zároveň je připravuje na vyzvednutí kurýrem, na expedici.

Průběžně zvedá telefony a odpovídá na otázky našich klientů. Je velmi empatický a trpělivý. Často, když volá potenciální zákazník který na nás dostal kontakt od známého a potřebuje jen rychle sehnat něco na auto, Emil to s ním doladí do finální objednávky.

No a já vyřizuji objednávky, reklamace a řeším celkový chod firmy.

V minulosti jsem celý marketing a SEO řešil sám. S původními nastaveními jsme si vybudovali slušné pozice na Googlu.

Z těch jsme profitovali prakticky doposud. Ale víme, že potřebujeme změnu.

S vylepšeným webem se do toho znovu pustíme společně i s Milanem. Po úspešném redesignu už bude marketing jen třešnička na dortu.  

aljašský malamut, fenka Ashley

Fenka aljašského malamuta Ashley je maskotkou AUTOBIZNIS.SK s.r.o. Spolehlivě hlásí příchod kurýrů, klientů či dodavatelů.

Snažíme se to postupně stále posouvat vpřed…

 

A abych nezapomněl na naši Ashley. To je firemní maskot.

Znají ji všichni dodavatelé, rozvozci a spousta zákazníků.

Selfie s ní má už nejeden z nich. :-).

 

3. Koncem loňského roku jste se odhodlali k migraci Autobiznisu na FLOX 3. Jak to celé probíhalo a jaké výrazné změny jste postřehli?

Tak od FLOXu 1 popravdě velmi nerad odcházím. Já osobně jsem na tom začínal a poznal jsem každé jedno tlačítko.

Jenže vývoj postupuje extrémně rychle a FLOX 3 už má spoustu moderních funkcí jako propojení skladů, lepší nastavení na optimalizaci ve vyhledávačích. Různé platební metody atd.

Je toho opravdu hodně, co FLOX 3 nabízí.

 

4. Když srovnáváte FLOX 1 a FLOX 3, jaké hlavní rozdíly pozorujete?

Rozdiel je obrovský. Asi sa to ani nedá nejak porovnávať, lebo FLOX 1 bol super pred pár rokmi.

FLOX 3 je zas moderný a plne funkčný práve teraz, ale vďaka pravidelným aktualizáciám bude aj o pár rokov.

FLOX 3 má mnoho funkcií a vie uľahčiť veľa roboty, keď sa všetko správne nastaví a prepojí.

 

5. 97% spokojenost zákazníků s e-shopem Autobiznis je skvělou vizitkou vaší poctivé práce. 🙂 Z 1315 recenzí máte jen pár negativních a i u těch je z vaší odpovědi hned zřejmé, kde byl skutečný problém. Jak jste docílili takové spokojenosti?

Ty recenze jsou motivační, ale opravdu děláme maximum, abychom každou jednu objednávku vyřešili ke spokojenosti zákazníka.

U každého produktu se snažíme mít přesné fotky s kvalitním popisem produktu.

Následně objednávku doručit k zákazníkovi co nejdřív.

Například každému klientovi telefonujeme, že mu posíláme balík, a následující pracovní den mu jej doručí kurýr.

Mnohokrát např. vyřídíme reklamace ještě před avizovaným termínem. Nebo na vrácení zboží je ze zákona 14 dní, ale my nemáme problém, když nám zákazník vrátí zboží i po měsíci… Jak se říká – „kde je vůle, tam je cesta“. A my chceme, aby byli naši zákazníci maximálně spokojeni nejen se zbožím, ale i s naším přístupem.

Je toho více, co děláme jinak než ostatní, aby ty recenze, nebo celkově mínění o naší firmě bylo pozitivní.

 

6. Kromě redesignu Autobiznis.sk, co nového chystáte?

Nyní když se spustil redesignovaný AUTOBIZNIS.SK na FLOX 3, chceme ještě doladit všechna propojení na dodavatelské sklady, elektronické faktury, ve skladu fungovat bez čtečky kódů…, jednoduše zautomatizovat všechno, co se dá. Naším cílem je, aby byl Autobiznis nejen moderní e-shop splňující aktuální trendy, ale aby nám taky pomohl zefektivnit práci. Ať máme více času i na rodinu. 🙂

 

Momentálně rozbíháme i novou prodejnu / výdejnu zboží v Trenčíně. Konečně i prostory budou takové, jaké mají být. 5 parkovacích míst a kousek od obchodního centra MAX.

Už se těším, jak to bude všechno spolu ladit.

 

Potřebujete i vy přenést svůj web na modernější a spolehlivější e-shopové řešení? Vyzkoušejte bezplatnou migraci dat a získejte nový eshop od ByznysWebu rychle a jednoduše:

migrace e-shopu na ByznysWeb.cz

 

Tip od Mariána Horníka, jak zvládat ponorku v rodinné firmě:

Marián Horník, Autobiznis.sk

Ponorka u nás bývá někdy pořádná. Ale přes víkend si od sebe oddechneme a v pondělí už začínáme nový pracovní kolotoč s dobrou náladou. 🙂

Téměř každou neděli vpodvečer chodí vždy někdo zpracovat objednávky, takže v pondělí je to celkem v pohodě a ne hned na zbláznění.

A v podstatě po práci si chodíme zaběhat s Ashley nebo se věnujeme svým hobby – bike, hokej a podobně, takže je kde se odreagovat.“

 

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@irisoft.sk :)

Diskuse k článku