5 rychlých tipů jak zvýšit počet vánočních objednávek
Vánoční sezona vrcholí a proto by jsme vám rádi nabídli dalších 5 tipů jak zvýšit počet konverzí (splnění stanovených cílů – např. odeslání objednávky, formuláře …). Inspiraci jsme našli v infografice na blogu MarketingProfs.com
Obrázky a videa
Používejte produktové obrázky v dostatočném rozlišení a požadovaných rozměrech. Vhodné je zazoomovat i na konkrétní detail. ByznysWeb podporuje automatickou kompresi obrázků při uploadu fotek do administrace e-shopu. Co se týče prohlížení obsahu e-shopu: ByznysWeb využívá různé druhy memcache, varnish a lazyloading k optimalizaci rychlosti načtení obsahu e-shopu již v základním balíčku.
Video s návodem nebo prezentací produktu dokáže zvýšit počet konverzí až o 80%. Návštěvníci e-shopu mnohem raději realizují nákup, když mají k dispozici rovnou i produktové video.
Reference
Až 60% uživatelů uvedlo, že před samotným nákupem hledá reference od zákazníků. Proto doporučujeme např. službu Ověřeno zákazníky od Heureka.cz, OverenyWeb.cz, nebo Notifikuj.cz.
V infografice se uvádí optimální poměr pozitivních / negativních referencí jako 9:1. Proto pokud dostanete negativní hodnocení od zákazníků, nezoufejte. Vaše firma tak působí mnohem důvěryhodněji.
Online Chat
63% respondentů uvedlo, že se vrací na stránky, které poskytují live chat support.
38% zákazníků zrealizovalo objednávku prostřednictvím live chatu a 90% zákazníků označilo tento způsob komunikace se zákazníky jako nápomocný.
Návod jak implementovat online chat do e-shopu.
Urgence
Limitované kolekce, časově omezené nabídky, speciální hodiny výprodejů apod. můžete využít i v rámci dynamického remarketingu.
Různé možnosti platby a doručení
Ne každý preferuje platbu na dobírku nebo převodem. Proto v ByznysWebu nabízíme více než 15 splátkových a platebních systémů pro e-shopy a spoustu přímých napojení na dopravce.