Top 5 šikovných českých nástrojů
Česká republika je v zahraničí známá svou historií a památkami, ale i jako země piva, hradů, lázní nebo skvělé kuchyně.
Věděli jste ale, že čeští rodáci drží prvenství ve vývoji rozhlasu, mají na svědomí třeba vynález kontaktních čoček, lodního šroubu, kostkového cukru nebo objevení krevních skupin?
Z Česka pochází také spousta skvělých nástrojů, které využívají marketéři na celém světě.
Znáte je?
Marketing Miner
Marketing Miner patří k nejlepším SEO nástrojům na trhu. Umožňuje získat různá data o klíčových slovech, doménách, URL adresách, zpětných odkazech, vašem brandu, cenách vaší konkurence apod. Spousta minerů vám získá ty správné marketingové podklady pro další rozvoj vašeho e-shopu a podnikání celkově. K jednorázové analýze vám bude stačit seznam klíčových slov, domén, URL adres nebo produktů z XML feedu.
Umožňuje také dlouhodobě sledovat váš progres a díky profilerům analyzujete svá data na jeden klik.
Věděli jste, že Marketing Miner dokáže snadno vyřešit až 7 SEO problémů, které možná trápí i vás?
Nástroj je určen pro agentury, freelancery ale i majitele e-shopů a webových stránek.
TIP: doporučujeme sledovat i YouTube kanál Marketing Mineru, kde najdete i webináře s Filipem Podstavcem. Možná se vám bude hodit třeba perfektní postup Jak na Content gap analýzu v excelu.
Roivenue
Pavla Šímu možná znáte z podcastu Demarketing, v roli CEO stojí také za českým startupem Roivenue.
Roivenue je marketingový nástroj, který vám pomůže zjistit návratnost investic (ROI) a správně se rozhodnout, do jakých kanálů a reklam se vám vyplatí investovat.
Je určený nejen velkým korporacím typu Rohlik.cz, Vodafone.cz nebo slovenský Orange, ale i e-shopům s ambicí růstu tržeb na úroveň miliard korun.
Je určený nielen veľkým korporáciám (využívajú ho napr. Rohlik.cz, Vodafone.cz alebo slovenský Orange), ale aj e-shopom s ambíciou rastu tržieb na úroveň miliónov eur.
Díky Roivenue máte všechny marketingové kanály jako Facebook, Google Ads, Google Analytics, Sklik, Heureku atd. pod jednou střechou a veškerá data k dispozici jako na talíři.
Nepotřebujete žádné excelovské tabulky, Roivenue přesně spočítá, jak zákazníci reagují na ten který typ reklamy a ukáže vám, zda se investice vyplatí, či nikoliv.
Persoo
Personalizované kampaně, díky kterým oslovíte ty správné zákazníky ve správný čas, získáte díky Persoo.
Z údajů o návštěvnících vašeho e-shopu automaticky vytváří zákaznické profily, kterým zobrazuje relevantní doporučovací boxy, on-site nabídky nebo umožňuje personalizované vyhledávání.
Persoo je skvělým obchoďákem, který přesně ví, co daný zákazník potřebuje. 🙂
Jaké jsou hlavní výhody Persoo pro e-shopy?
- zvyšuje tržby,
- rozhoduje za vás a šetří váš čas,
- o vašich zákaznících ví všechno, a tak přesně pozná, kdy je ho potřeba a jaký produkt kterému z nich nabídnout,
- díky cílenému e-mailingu udržuje se zákazníky pravidelný kontakt,
- je nenáročný a k práci mu stačí XML feed.
A co přináší Persoo samotným zákazníkům?
- kromě úspory času jim pomáhá najít produkt, který hledají,
- s návštěvníkem pracuje pouze po dobu, kdy je na vašich stránkách, tedy v čase, kdy dokáže ovlivnit nákupní rozhodnutí,
- obyčejné nakupování promění v příjemný zážitek.
Pokud vás zajímá, jak Persoo dokáže pracovat, doporučujeme případové studie nebo si jej rovnou vyzkoušet:
Collabim
Nejpoužívanější SEO nástroj v ČR, díky kterému rychle zjistíte, jak se vašemu e-shopu nebo webové stránce daří na Googlu a v Seznamu.
Collabim dokáže:
- měřit pozice klíčových slov,
- monitorovat PPC reklamy,
- monitorovat pozice konkurence,
- analyzovat váš web a kontrolovat zpětné odkazy,
- vyhledat nevyužité odkazové příležitosti,
- srovnat, jak si vedete ve srovnání se svou konkurencí
- a co je úplně nejlepší, umožňuje pracovat i s jazykovými verzemi, takže budete mít přehled i z Bingu nebo Yahoo.
Doporučujeme sledovat i SEO akademii Collabim, kde najdete webináře, novinky ze SEO světa a spoustu užitečných tipů.
A co na Collabim říkají samotní e-shopaři?
Doporučujeme článek od našeho klienta originalnehracky.sk, ve kterém najdete plusy i minusy Collabimu.
Abyste nekupovali zajíce v pytli, Collabim si můžete na 14 dní vyzkoušet zcela zdarma
Notifikuj
O tom, že notifikace nemusí být pro zákazníky jen otravné, ale že opravdu fungují, jsme již psali v rozhovoru s Petrem Panznerem, jednatelem Notifikuj (doporučujeme přečíst celý článek Notifikuj.cz – Nástroj zvyšující konverze).
Princip Notifikuj vychází s toho, že lidé sledují a napodobují to, co udělali ostatní. Notifikace tedy eliminují emoční překážky v nákupním procesu. Samotným e-shopařům tedy Notifikuj nejen získá nové klienty, ale také eliminuje míru opuštění stránky a prodlouží čas strávený na stránce.
Notifikuj můžete do svého e-shopu snadno a rychle implementovat i vy. Stačí vložit HTML blok s Notifikuj pixel kódem do webu. Případně doporučujeme postupovat podle návodu Jak propojit e-shop od ByznysWebu s Notifikuj.
Zkuste si výhody Notifikuj i vy:
Znáte lepší český nástroj, který bychom měli zařadit do našeho přehledu?
Napište nám na info@byznysweb.cz, děkujeme 🙂
K tomuto tématu by vás možná zajímalo: