Zvyšte počet konverzí e-shopu díky Biano Pixelu
E-shop Jurhan.com prodává moderní zahradní nábytek, ale taky doplňky a potřeby do domácnosti. Německá kvalita za příznivé ceny se na českém a slovenském trhu velmi dobře uchytila i díky kvalitnímu zákaznickému servisu, širokému výběru produktů a rychlé expedici.

Jurhan.com je jedním z e-shopů, které své produkty inzeruje i přes agregátor Biano.cz.
Pokud i vy nabízíte nábytek, bytové doplňky, bytový textil nebo dekorace a hledáte nové možnosti pro zvýšení počtu konverzí ve svém e-shopu, implementujte na svůj web novinku – Biano Pixel, díky které získáte možnost dynamicky přizpůsobit zboží preferencím konkrétního uživatele.
Jak pomohl Biano Pixel zvýšit tržby e-shopu jurhan.cz
Ve spolupráci s Biano a se souhlasem Juraje Hantáka, majitele e-shopu jurhan.cz, vám přinášíme case study o tom, jak dokáže Biano Pixel zvýšit konverze.
E-shop Jurhan.cz působí na online trhu s nábytkem od roku 2015. V rámci marketingové strategie spustil e-shop během hlavní sezony v roce 2018 i inzerci na Biano.
Aktuálně nejúspěšnější kategorie jsou zahradní nábytek a příslušenství, potřeby pro domácnost a hobby sortiment.

V květnu 2020 e-shop implementoval možnost re-targetingu uživatelů v katalogu Biano jako nástroj pro zvýšení efektivity návštěv v kategoriích a taky pro dynamické cílení inzerce na konkrétního uživatele.
CÍLE:
Zvýšení GMV z přímých návštěv
PŘÍSTUP:
Implementace Biano pixelu
VÝSLEDKY:
Návštěvy a objednávky z top pozic působí příznivě na celkový COS (Cost of Sale – náklady na prodej).
Re-marketing aktuálně tvoří více než 10 % z celkového GMV (Gross Merchandise Value – hrubá hodnota zboží).
Zvýšení tržeb při poklesu objemu nákupů za měsíc červen 2020.
Nemáte web a chtěli byste si fungování Biano Pixelu vyzkoušet?
Vytvořte si e-shop v ByznysWebu na 30 dní zdarma:

Za 1 měsíc o 10 % více konverzí jen díky Biano Pixelu
Nejsilnější prodejní sezona byla pro e-shopy právě o koronavirové pandemii (od března do května 2020). Uvolněním opatření a znovuotevřením kamenných prodejen se celkové tržby snížily, ale díky remarketingu se je v měsíci červnu podařilo navýšit o 10 %.
Jak Biano Pixel funguje
Zákazník si na vašem e-shopu prohlíží konkrétní produkt, ale objednávku nakonec neuskuteční. Pokud v průběhu několika dní navštíví Biano.cz a filtruje produkty ze stejné kategorie, na prvních pozicích uvidí právě váš produkt:
Ukázka fungování Biano Pixelu v praxi: pokud na e-shopu, který má implementovaný Biano Pixel vyhledáváte konkrétní produkt, ale nákupní proces nedokončíte, při dalším vyhledávání na Biano.cz se vám daný produkt zobrazí mezi prvními výsledky vyhledávání.
Jak vnímá přínos Biano Pixelu pro své podnikání Juraj Hanták z jurhan.com?

„Biano Pixel mohu jen doporučit. Po jeho implementaci se nám zvýšila konverze kliknutí/nákupu o více než 10 %. Můj odkaz pro e-shopaře je jasný: Určitě se do toho vrhněte, efekt remarketingu se projevil ve velmi krátké době – zákazníkovi buďto připomenete, že nad koupí daného produktu v minulosti přemýšlel, případně mu usnadníte jeho vyhledávání na Bianu.“
Jak implementovat Biano Pixel do e-shopu od ByznysWebu
Stačí vám Google Tag Manager a unikátní Merchant ID od Biano. Dále stačí postupovat podle pokynů v návodu.
Přečtěte si, jak funguje Biano v marketingových kampaních e-shopařům z ByznysWebu:
Přejeme vám spoustu spokojených a vracejících se zákazníků, nejen prostřednictvím Biano a Biano Pixelu.
Další tipy, jak získat více objednávek z e-shopu:
