Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Zvyšte počet konverzí e-shopu díky Biano Pixelu

E-shop Jurhan.cz prodává moderní zahradní nábytek, ale taky doplňky a potřeby do domácnosti. Německá kvalita za příznivé ceny se na českém a slovenském trhu velmi dobře uchytila i díky kvalitnímu zákaznickému servisu, širokému výběru produktů a rychlé expedici.

Jak díky Biano Pixelu zvýšit počet konverzí e-shopu. Případová studie Biano.cz

Jurhan.com je jedním z e-shopů, které své produkty inzeruje i přes agregátor Biano.cz

Pokud i vy nabízíte nábytek, bytové doplňky, bytový textil nebo dekorace a hledáte nové možnosti pro zvýšení počtu konverzí ve svém e-shopu, implementujte na svůj web novinku – Biano Pixel, díky které získáte možnost dynamicky přizpůsobit zboží preferencím konkrétního uživatele.

Jak pomohl Biano Pixel zvýšit tržby e-shopu jurhan.cz

Ve spolupráci s Biano a se souhlasem Juraje Hantáka, majitele e-shopu jurhan.cz, vám přinášíme case study o tom, jak dokáže Biano Pixel zvýšit konverze.

E-shop Jurhan.cz působí na online trhu s nábytkem od roku 2015. V rámci marketingové strategie spustil e-shop během hlavní sezony v roce 2018 i inzerci na Biano. 

Aktuálně nejúspěšnější kategorie jsou zahradní nábytek a příslušenství, potřeby pro domácnost a hobby sortiment. 

V květnu 2020 e-shop implementoval možnost re-targetingu uživatelů v katalogu Biano jako nástroj pro zvýšení efektivity návštěv v kategoriích a taky pro dynamické cílení inzerce na konkrétního uživatele.

CÍLE:

Zvýšení GMV z přímých návštěv 

PŘÍSTUP:

Implementace Biano pixelu 

VÝSLEDKY:

Návštěvy a objednávky z top pozic působí příznivě na celkový COS (Cost of Sale – náklady na prodej).

Re-marketing aktuálně tvoří více než 10 % z celkového GMV (Gross Merchandise Value – hrubá hodnota zboží). 

Zvýšení tržeb při poklesu objemu nákupů za měsíc červen 2020.

Stáhnout studii v PDF

Nemáte web a chtěli byste si fungování Biano Pixelu vyzkoušet?

Vytvořte si e-shop v ByznysWebu na 30 dní zdarma:

Za 1 měsíc o 10 % více konverzí jen díky Biano Pixelu

Nejsilnější prodejní sezona byla pro e-shopy právě o koronavirové pandemii (od března do května 2020). Uvolněním opatření a znovuotevřením kamenných prodejen se celkové tržby snížily, ale díky remarketingu se je v měsíci červnu podařilo navýšit o 10 %. 

Jak Biano Pixel funguje

Zákazník si na vašem e-shopu prohlíží konkrétní produkt, ale objednávku nakonec neuskuteční. Pokud v průběhu několika dní navštíví Biano.cz a filtruje produkty ze stejné kategorie, na prvních pozicích uvidí právě váš produkt:

Jak vnímá přínos Biano Pixelu pro své podnikání Juraj Hanták z jurhan.cz?

„Biano Pixel mohu jen doporučit. Po jeho implementaci se nám zvýšila konverze kliknutí/nákupu o více než 10 %. Můj odkaz pro e-shopaře je jasný: Určitě se do toho vrhněte, efekt remarketingu se projevil ve velmi krátké době – zákazníkovi buďto připomenete, že nad koupí daného produktu v minulosti přemýšlel, případně mu usnadníte jeho vyhledávání na Bianu.

Jak implementovat Biano Pixel do e-shopu od ByznysWebu

Stačí vám Google Tag Manager a unikátní Merchant ID od Biano. Dále stačí postupovat podle pokynů v návodu.

Přečtěte si, jak funguje Biano v marketingových kampaních e-shopařům z ByznysWebu:

Přejeme vám spoustu spokojených a vracejících se zákazníků, nejen prostřednictvím Biano a Biano Pixelu.

Další tipy, jak získat více objednávek z e-shopu:

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@biznisweb.sk :)

Diskusia k článku