Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Vytěžte ze sezóny maximum: novinky, partnerství a výhody pro váš e-shop!

Přinášíme spoustu novinek, partnerství a speciálních nabídek, které pomohou vašemu e-shopu využít potenciál hlavní prodejní sezóny naplno.

Jak získat nové zákazníky?

Nejvíce nových zákazníků získáte ze zbožových srovnávačů a z PPC reklamy. Pokud provozujete nově založený e-shop, návštěvnost z přirozeného vyhledávání (vliv SEO) se ještě nemusí projevit na objednávkách, proto doporučujeme využít srovnávače a placenou reklamu.

Bonusy pro nové uživatele zbožových srovnávačů:

Heureka.cz: dobijte na váš účet v Heurece 1 000 Kč až 2 000 Kč a Heureka vám přidá 100 % kreditu. Více o podmínkách akce.

Seznam Zbozi.cz: promo kód v hodnotě 2 000 Kč pro nové inzerenty. Více o podmínkách akce.

15% bonus na Srovname.cz: cenový srovnávač nabízí 15% bonus na první dobití kreditů pro všechny e-shopy vytvořené v ByznysWeb.cz. Registrace na Srovname.cz.

Bonus pro nové inzerenty v Google Ads:

Google Ads: Kredit v hodnotě 8 500 Kč pro nové inzerenty. Více na Ads.google.com, reklamní lišta nahoře webové stránky.

Obrázek vygenerovala AI Chat GPT Dall-E. Téma obrázku je: podnikatel vyřizuje objednávky z e-shopu.

Nové integrace a partnerství

Přinášíme vám nová partnerství a integrace, které vám pomohou vylepšit a zefektivnit váš e-shop na ByznysWeb.cz a případně oslovit nové zákazníky na tržištích jako jsou Alza, Kaufland, Mall, Allegro atd..
Seznamte se s nimi a využijte jejich speciální nabídky.

Chameleoon – je aplikace pro automatizaci expedice a sledování zásilek, nabízí více než 30 dopravců v jednom rozhraní. Snadné propojení s e-shopem, hromadný tisk štítků a spolehlivá zákaznická podpora. Více o Chameleoonu na blogu.

Retino – je automatizované řešení pro správu vratek a reklamací v e-shopu, které šetří čas a zvyšuje spokojenost zákazníků. Více o Retino na blogu.

Base.com – propojení se skladovými systémy, marketplaces a fakturačními nástroji. Nabízí více než 1 300 integrací včetně Alza Trade (Alza Marketplace). Více o Base.com na blogu.

Goodeshop – řešení pro propojení e-shopů a ERP systémů, bank, optimalizace skladových procesů. Více o Goodeshop.

Tipy pro zvýšení počtu objednávek v e-shopu nejen na Black Friday a na Vánoce

1. Využijte naplno stávající e-mail kontakty

Minimálně pomocí nástroje pro odesílání novinek e-mailem, který nabízí ByznysWeb:
Více info o Newslettru – odesílání novinek e-mailem.

Pro pokročilejší uživatele a více funkcí pro práci s newslettry lze využít LeadHub, MailChimp, Smart Emailing nebo Ecomail.

2. Slevy a výprodeje

Vyprádzněte sklad! Slevy a výprodeje dokážou zvýšit počet objednávek a přilákat zákazníky. Studie ukazují, že e-shopy, které pořádají slevy více než jednou týdně, zaznamenávají průměrný nárůst prodejů o 60 %. Navíc 47 % objednávek obsahujících slevu pochází z obchodů, které pořádají slevové akce častěji než jednou týdně.
Důležité je zaměřit se nejen na nové zákazníky, ale i na věrné zákazníky. Až 65 % slevových kupónů se posílá stávajícím zákazníkům.


Využijte v e-shopu od ByznysWeb.cz nástroj na vytváření produktových slev: Návod na produktové slevy.

3. Personalizovaná doporučení produktů

Zobrazujte zákazníkům doporučení produktů na základě jejich chování. Bloky jako Nejprodávanější produkty nebo Alternativní produkty mohou výrazně zvýšit šanci na další prodej.

Vyzkoušejte také blok Nejnovější produkty nebo Nejprodávanější produkty v popup okně po přidání do košíku s nadpisem: Zákazníci si také koupili. Pro vložení funkce do košíku nás kontaktujte.

4. Komunikujte výhody vašeho e-shopu

Expresní doprava a jasné doručení do Vánoc. Zákazníci milují rychlost. Jasná komunikace o tom, kdy bude zboží doručeno, spolu s možností expresní dopravy, může být rozhodujícím faktorem při nákupu. Zároveň je důležité informovat o termínech pro doručení před Vánocemi, aby zákazníci věděli, že objednávka dorazí včas.

Využijte blok Výhody a prezentujte zákazníkům, proč by měli nakupovat právě u vás. Zvýšíte důvěryhodnost e-shopu informacemi o rychlém doručení, bezproblémové reklamaci nebo osobním odběru. Návod na blok Výhody.

5. Nabídněte pohodlné dárky na poslední chvíli

Těsně před Vánoci, kdy se již nestihne doručení zboží, využijte funkci Dárkové certifkáty.
Více o dárkových certifikátech.

Hledáte další tipy pro vánoční sezónu?

Podívejte se na další články na blogu:

Vánoční tipy pro váš e-shop

Jak připravit svůj e-shop na vánoční sezonu

5 rychlých tipů jak zvýšit počet vánočních objednávek

Zkušení e-shopaři radí, jak získat více objednávek z e-shopu, 1.část

E-shopaři radí, jak získat více objednávek z e-shopu, 2.část

Tipy na vánoční dárky pro byznys partnery

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému. Vytvořte si na zkoušku webové stránky a eshop zdarma. Na ByznysWeb lze snadno přemigrovat i zaběhnutý e-shop. Vyzkoušejte si, jak to u nás funguje. Vlastní e-shop si u nás vytvoříte rychle i bez programátora a grafika.