E-shop originalnehracky.sk – lídr na slovenském trhu s hračkami radí, jak vytěžit z vánoční sezony maximum
„U nás vánoční sezona začíná již o letních prázdninách. Analyzujeme trh a připravujeme si předvánoční objednávky, přičemž vycházíme z čísel minulých Vánoc.
Celý proces objednávání je dost rozdílný a závisí na dodavatelích, jelikož někteří nám umí dodat požadované zboží do 3 dnů a u některých je to i měsíc a víc. Některé top položky si musíme předobjednat i na rok dopředu.
Tím, že naskladníme a otevřeme množství produktů již na podzim, necháme čas i Googlu, aby nám je v pořádku zaindexoval, srovnávače si je spárují a zákazníci tak již na podzim vidí naši širokou nabídku a mohou ji šířit mezi své známé.“
Tipy, jak vytěžit z vánoční sezony maximum
- Reklama zadarmo: Metro – den soukromého podnikání – stačí udělat speciální nabídku a případně ji odkomunikovat i přes newsletter a sociální sítě. Reklama zdarma v rádiu a v TV.
- Přihlásit se do DDZ od Heureky – můžete si tak otestovat sklad, u nás jsou to dny, kdy zjistíme, jak jsme připraveni na Vánoce. Reklama zdarma v rádiu a v TV.
- Přidávat více příspěvků na soc. sítě – Facebook, Google+, Instagram, Pinterest.
- Vybrat top produkty a dát je do tipu na dárek – udělat samostatnou stránku – lidé chtějí o Vánocích koupit „nějaký“ dárek, když jim vyfiltrujete pár produktů, raději si vyberou některý z nich, než aby se dívali na celou vaši nabídku. Vžijte se do kože svého zákazníka a podle toho udělejte podstránku.
- Zkontrolovat přes srovnávač zboží svůj segment a zjistit, zda jsou aktuální i jiné/nové produkty, o kterých jste ani nevěděli, a právě váš dodavatel je může mít.
- Častěji posílat newsletter.
- Pokud máte top produkty, o které je každý rok zájem, naskladněte více kusů a nespoléhejte se na dodavatele. I jemu mohou vypadnout dané produkty z nabídky. Tím pádem je všechny vezme vaše konkurence a zákazníci nakoupí právě u nich, ne u vás.
- Připravit vánoční banner, stránka musí vypadat vánočně a aktuálně, banner přidat až po svátku všech svatých, dříve bych do toho nešel, upravit logo – např. dát mikulášskou čepici, stromeček apod.
- Přidat dárek k objednávce, případně prodloužit čas vrácení zboží.
- Být více online – na maily odepisovat i přes víkendy a po večerech.
- Těsně před Vánoci je potřeba zdůraznit, že vše stihnete dodat do Vánoc, my píšeme, že to stihneme dodat předposlední pracovní den před Vánoci (uvádíme i konkrétní datum), ať mají zákazníci jistotu a ať neslibujeme něco, co nedokážeme splnit.
- Poslední týden před Vánoci udělat menší výprodej, možná stačí jen nabídnout dopravu zdarma. Toto je chvíle, kdy můžete prodat i dražší produkty, které byste mohli mít jindy problém prodat.
Originální hračky je internetový obchod, který vznikl v roce 2013 a dnes nabízí více než 5000 druhů hraček. Ať už hledáte motorické, montessori, nebo tradiční hračky, zde najdete výběr nějlepších originálních hraček pro děti.
Ze série článků o tom, jak připravit svůj e-shop na vánoční sezonu by vás mohlo zajímat:
Majo Ďurmek z e-shopu liliana.sk radí, jak vytěžit z vánoční sezony maximum
Jak se připravit na Vánoce aneb co udělat lépe nebo jinak – tipy z e-shopu Oxalisdessous.cz