Jak vytvořit e-shop, který bude vydělávat?
Máme pro vás několik tipů na výdělečný e-shop od e-shopařů z ByznysWebu:
- Automatizace skladu pomocí XML feedu ušetří hodně času a peněz. Napojte e-shop na sklad dodavatele.
- Stavte na unikátní produkty, unikátní názvy produktů, prozákaznický přístup a hýčkejte zákazníky. Galeriegranat.cz
- Eko, bio produkty jsou in. Budujte značku. Odlište se graficky. Design prodává, říká paní Monika z Naturshop.
- Vytvořte multijazyčný eshop, radí Jaroslav Jerhot z atelierDSGN.com
- Neustále se vzdělávejte a dejte si záležet na tvorbě originálního a uživatelsky hodnotného obsahu, doporučuje paní Martina z e-shopu Organizatorka.
- Sledujte, monitorujte a analyzujte. Práce s daty vám pomůže v dalších kampaních a aktivitách. Rozhovor s majiteli e-shopu Originalnehracky.sk.
- Zvyšte počet konverzí e-shopu díky Biano Pixelu. Případová studie o Jurhan.cz
- Zkuste online kurzy od Truniversity nebo Digitální garáž od Googlu. Odkazuje Marián Ďurmek z e-shopu Liliana.
- Dělejte SEO, pracujte efektivně a neztrácejte čas se zbytečnostmi, říká pan Martin z e-shopu Dreamtea.
Kvalitní a užitečný obsah v e-shopu dokáže:
- skvěle prodávat vaše produkty a služby;
- efektivněji šířit povědomí o vaší značce;
- nabídnout vaší cílové skupině přesně to, co hledá;
- odlišit vás od konkurence. A to je to, co potřebuje úspěšný e-shop. Mít svou konkurenční výhodu.
Funkce pro vydělávající e-shop
V ByznysWeb.cz máte k dispozici množství funkcí, které vám pomohou vytvořit lepší e-shop:
- Různé platební systémy pro eshop a možnosti dopravy.
- XML feed pro srovnávače zboží a cen.
- Automatizace e-shopu v administraci.
- E-mailingové kampaně přes funkci Newsletter od ByznysWebu, nebo třeba využijte MailChimp a SmartEmailing.
- Jazykové verze pro různé země a domény, včetně DPH a OSS.
- Remarketing, Facebook Pixel, Biano Pixel a další nástroje pro zvýšení obratu e-shopu, třeba zapamatování košíku.